Niszczenie dokumentów jako ostatni etap ich przetwarzania w firmach i instytucjach państwowych jest zawsze newralgicznym momentem. Zlecając taką usługę zewnętrznej firmie, chcą one mieć pewność jej rzetelnego wykonania, zgodnego z wszelkimi procedurami i wymogami prawnymi. Takie gwarancje daje zawarcie odpowiedniej umowy.
W ramach współpracy w zakresie odbioru i niszczenia dokumentacji przygotowaliśmy kilka rozwiązań dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Jedną z takich możliwości jest zawarcie umowy długoterminowej. Korzyść wynikająca z tego rodzaju umowy to przede wszystkim oszczędność czasu związanego z formalnościami, a także ograniczenie ich do minimum przy kolejnych realizacjach.
Umowy przed podpisaniem wymagają zazwyczaj akceptacji wielu osób. Począwszy od archiwisty, poprzez dział prawny, księgowość, a skończywszy na władzach firmy takich jak zarząd, dyrekcja, czy w przypadku instytucji państwowych – naczelnik wydziału, burmistrz, prezydent miasta.
Cała ta procedura może trwać nawet kilka tygodni dla każdego nowego kontraktu. Przy umowie długoterminowej jest ona jednorazowa. Do złożenia kolejnych zleceń wystarczy telefoniczne lub mailowe zgłoszenie, a samo przekazanie dokumentów odbywa się tylko na podstawie protokołu odbioru.
Dla klientów zainteresowanych stałą współpracą mamy przygotowany osobny cennik, obejmujący niższe stawki, wraz z możliwością negocjacji cen. Umowa długoterminowa daje gwarancję odbioru dokumentów w cyklach dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta. Dla firm, które regularnie przeznaczają duże ilości akt do zniszczenia lub które porządkują swoje archiwa, możemy ustalić harmonogram odbiorów nawet na kilka miesięcy do przodu. Klienci ze stałą umową współpracy, którzy nie mają potrzeby ustalania kolejnych terminów, mogą liczyć na priorytetowe odbiory gdy zgłoszą taką potrzebę. Staramy się realizować wszystkie zlecenia w możliwie najkrótszym czasie, również te od instytucji, które pierwszy raz korzystają z naszych usług. Jednak w przypadku dużej ilości zleceń i co za tym idzie wydłużonego czasu oczekiwania, to właśnie stali klienci traktowani są priorytetowo.
Oferta stałej współpracy
- jedna umowa
- niższe ceny jednostkowe
- możliwość negocjacji cen
- możliwość ustalenia harmonogramu współpracy
- łatwość złożenia zamówienia
- priorytet w realizacji zleceń dla stałych klientów
Spółdzielnia Socjalna Albert świadczy usługi na wysokim poziomie. Wszystkich zainteresowanych współpracą zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.