• Poniedziałek-Piątek: 7:00-15:00
  • 501 899 933
  • m.kwitowska@albert.krakow.pl
Spółdzielnia Albert
  • O Nas
  • Jak to robimy?
  • Nasza Oferta
    • Biznesowa
    • Indywidualna
    • Niszczenie dysków
    • Sprzedaż segregatorów
    • Wynajem bezpiecznych kontenerów
  • Blog
  • Zaufali nam
  • Kontakt
ZADZWOŃ

Jak będzie wyglądał proces niszczenia Twoich dokumentów?

Zaczynamy od pierwszego kontaktu. Napiszesz do nas, zadzwonisz, lub odwiedzisz nas osobiście. W trakcie pierwszego kontaktu staramy się zebrać wszystkie niezbędne informacje do przygotowania wyceny. Będziemy pytać o Twoje szacunki odnośnie ilości dokumentów do zniszczenia. Czy są w teczkach, a może segregatorach? W jakim terminie chciałbyś abyśmy odebrali je od Ciebie i czy istnieją jakieś dodatkowe warunki, które powinniśmy spełnić. Na tej podstawie przygotujemy wycenę usługi.

ODBIÓR DOKUMENTÓW

Przyjeżdżamy pod wskazany przez Ciebie adres. Dokumenty trafiają do zamykanych pojemników, a następnie są ważone. Ważenie dokumentów odbywa się przy kliencie w miejscu odbioru lub siedzibie Spółdzielni. Waga posiada legalizację potwierdzoną certyfikatem. Każdy z pojemników ma 240 l, może pomieścić około 100 kg dokumentów.

BEZPIECZEŃSTWO TRANSPORTU

Po zważeniu pojemniki są zamykane na klucz. Klucze trafiają do specjalnej, bezpiecznej koperty. Każda próba otwarcia koperty powoduje jej uszkodzenie
i pozostawienie śladów na specjalnej taśmie.

PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW

Bezpośrednio z samochodu dokumenty trafiają do bezpiecznego i monitorowanego pomieszczenia. Tam przechodzą pierwszy etap procesu niszczenia, czyli oczyszczenie z ciał obcych. Usuwamy zszywki, spinacze, foliowe zabezpieczenia, czy segregatory.

NISZCZENIE

Dokumenty niszczymy od razu po przetransportowaniu i oczyszczeniu. Cały proces jest monitorowany i możesz wraz z certyfikatem zniszczenia dokumentów otrzymać jego nagranie.

EFEKT KOŃCOWY

Dokumenty opuszczają maszynę w formie gwarantującej bezpieczeństwo i skutecznie uniemożliwiającej ich identyfikację.

UTYLIZACJA

Dbając o środowisko, a jednocześnie starając się świadczyć nasze usługi w jak najatrakcyjniejszych cenach, pozostałości po zniszczonych dokumentach regularnie sprzedajemy do ponownego przetworzenia.

CERTYFIKAT

Certyfikat jest papierowym dokumentem stanowiącym potwierdzenie profesjonalnego zniszczenia dokumentów. Jest wystawiany po całościowym zniszczeniu dokumentów.

Certyfikat przekazywany jest klientowi emailem, jako skan dokumentu. Oryginał jest wysyłany pocztą lub jest dostarczany osobiście przy okazji realizacji innych zleceń.

  • Strona Główna
  • O Nas
  • Jak to robimy?
  • Nasza Oferta
  • Blog
  • Kontakt

Facebook

Ostatnie wpisy

  • Zarządzanie pracą osób z niepełnospr

    sie 29, 20220

  • Jak przygotować dokumenty do niszczenia

    kw. 7, 20220

Mapa

Copyright © 2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.