Na co dzień nasza Spółdzielnia przyjmuje od Klientów dokumenty do niszczenia zapakowane w dowolnej formie. Przed zniszczeniem dokumenty te podlegają oczyszczeniu, tak aby do maszyny niszczącej trafił tylko sam papier. Spinacze, segregatory czy skoroszyty nie są niszczone, ponieważ mogłyby uszkodzić maszynę, a także „zanieczyścić” papier, który nie nadawałby się do ponownego przetworzenia jako makulatura.
Proces przygotowania dokumentów do niszczenia jest pracochłonny i wpływa na czas realizacji zlecenia. Jeśli chcielibyście Państwo obniżyć koszt usługi oraz skrócić czas realizacji, poniżej przedstawiamy krótki poradnik dotyczący tego, jak najlepiej przygotować dokumenty do niszczenia.
- wyjmij dokumenty z segregatora/zbindowanej teczki/skoroszytu
- wyjmij dokumenty z „koszulek”
- usuń spinacze, zszywki, klipsy do papieru, foliowe i plastikowe zabezpieczenia
- usuń jakiekolwiek inne elementy dodatkowe i nie papierowe (sznurki, taśmy itp.)
- umieść dokumenty w pudełku
Takie przygotowanie dokumentów sprawi, że proces realizacji zlecenia przebiegnie szybciej i sprawniej, a koszt usługi będzie niższy.
Jeśli jednak nie macie Państwo możliwości przygotowania dokumentów – bez obaw. Chętnie przyjmiemy je w takim stanie w jakim są 😊
Więcej o tym jak wygląda cały proces realizacji zamówienia można przeczytać na naszej stronie w zakładce Jak to robimy?.