Wszystkie kroki zmierzające do wyjaśnienia okoliczności zaistnienia naruszenia oraz podejmowane w celu przeciwdziałania jego skutkom (np. analiza ryzyka, czy certyfikowane niszczenie dokumentów) , muszą być przez firmy formalnie udokumentowane.
W związku z sytuacją epidemiczną Spółdzielnia dla podniesienia bezpieczeństwa pracowników oraz klientów wdrożyła szereg procedur minimalizujących ryzyko zarażenia wirusem COVID-19.
Stałym elementem funkcjonowania przedsiębiorstwa jest niszczenie dokumentów. Obowiązek pozbywania się zbędnych akt reguluje RODO. Status niszczenia dokumentów określa art. 2 pkt. 4 RODO mówiący o “operacji lub zestawie operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany”. Należy pamiętać, że usuwanie dokumentów zawierających dane osobowe […]
Okazuje się, że metale szlachetne znajdujące się w telefonach można odzyskać w 80%. Według zebranych danych w 40 telefonach znajdziemy tyle złota co w jednej tonie rudy w kopalni.
Ostatnie kilka miesięcy upłynęło nam na sukcesywnym budowaniu i rozszerzaniu bazy klientów zainteresowanych współpracą ze Spółdzielnią. Końcówka 2019 roku okazała się dla nas okresem niezmiernie pracowitym. W tym czasie wiele firm i instytucji państwowych zdecydowało się na sfinalizowanie przygotowanych wcześniej umów. Zlecenia odbieraliśmy zarówno od naszych stałych klientów, jak i […]
Kilkanaście miesięcy od czasu wejścia w życie europejskich przepisów Ustawy o Ochronie Danych Osobowy, potocznie nazywanych RODO, to czas, kiedy firmy, organizacje i urzędy, skupiły się głównie na formalnych aspektach pozyskiwania, administrowania i przetwarzania danych osobowych.
Zajmując się na co dzień niszczeniem dokumentów, widzimy jak dużą ich ilość "produkują" firmy i instytucje w trakcie swojej działalności. Papier, na którym powstają, jest jednym z produktów wytworzonych ze ściętych drzew. Ponieważ chcemy mieć wpływ na środowisko w jakim żyjemy,przyczyniamy się do promowania recyklingu.
Osoby niepełnosprawne często mają problem ze znalezieniem swojego miejsca na rynku pracy. Dla potencjalnych pracodawców informacja o niepełnosprawności stanowi problem, z którym nie chcą się zmagać. Również w Urzędach Pracy nie ma dla nich zbyt wielu ofert. Z myślą o rozwiązaniu tych kwestii pojawił się pomysł założenia Spółdzielni Socjalnej Albert. […]